هداياي تبليغاتی
نوشته شده توسط : علی علوی

ضرورت هداياي تبليغاتي براي شركت ها

هداياي تبليغاتي كالاهايي هستند كه اكثراً با آرم يا شعار تبليغاتي هستند. هداياي تبليغاتي براي اهداف بازاريابي و برنامه ارتباط با مشتري استفاده مي شود. ايجاد هداياي تبليغاتي از مهمترين عوامل در جلب توجه و احساس وفاداري مشتريان است كه مطمئناً مي تواند در يادآوري و حفظ محصولات و خدمات يك شركت در ذهن مشتريان نقش بسزايي داشته باشد.

ما مي دانيم كه همه تراكت ها و نامه هاي تبليغاتي توسط همه مشتريان نگهداري نمي شوند ، اما ارائه يك محصول جذاب مانند گلدان هاي تبليغاتي با حك اطلاعات تماستان بر روي آن ، مي تواند شما را هميشه در ذهن مشتريان نگهدارد.

گيرندگان هداياي تبليغاتي مي توانند مشتريان قديمي ، مشتريان عمده ، مديران و كارمندان شركتها يا سازمانها ، مديران و كارمندان شركت يا سازمان شما ، مشتريان بالقوه يا افراد عمومي باشند.

شما بايد از آرم (نام تجاري) ، نام شركت يا نماد محصول به صورت بصري يا نمادين يا در همه موارد در هداياي تبليغاتي خود استفاده كنيد.

مزيت هداياي تبليغاتي

يكي از روشهاي جلب و حفظ نظر مخاطب، ارائه هدايايي است كه لوگوي برند بر روي آنها درج شده است. انتخاب اقلام مناسب براي هديه در كنار طراحي مناسب مي تواند مخاطب را به استفاده از آن هديه ترغيب كند؛ در نتيجه، برند شما جزئي از زندگي روزمره وي ميشود كه به نوبه خود، تأثير قابل توجهي بر انتخاب محصولاتتان در موقع نياز خواهد داشت.

آمار استفاده از اين روش بيانگر ميزان اثرگذاري آن است: مردم به طور متوسط تا دو سال هداياي تبليغاتي را نگه ميدارند؛ ۸۹ درصد از مردم حتي سالها پس از استفاده از يك هديه تبليغاتي، لوگوي شركت را در ذهن دارند و آن را از ياد نمي برند. ۸۵ درصد از مردم پس از دريافت يك هديه مختصر براي استفاده از محصولات آن شركت ارجحيت قائل مي شوند.

در واقع، هداياي تبليغاتي تا حد زيادي مانند كارت ويزيت عمل مي كنند؛ با اين تفاوت كه نه تنها عامل معرفي برند به فردي هستند كه كالاي مورد نظر را دريافت مي كند، بلكه آن را به هر كسي كه متوجه استفاده آن فرد از آن كالا شود نيز معرفي مي كنند.

منبع: زرين گيفت




:: موضوعات مرتبط: زرین گیفت , ,
:: برچسب‌ها: هداياي تبليغاتي ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: